2010. április 26., hétfő

Blogdíj ismét

JUMA (MArgó) volt olyan kedves és egyszerre 3 díjat is "kiutalt" nekem!
 
Ráadásul először máshol hagyott üzenetet és addig "kutatott míg" végül megtalált! Ezért külön köszönet neki!

Margó nagyon köszönöm a díjat! Nagyon tetszenek az idézetek, amiket a blogodon olvasok! Régebben én is gyűjtöttem őket! Remek ötlet, hogy ebben a rohanó világban, van aki a lelkünkkel is foglalkozik! Köszi!
Még egy közös van bennünk! Én is GIMP-es vagyok!

Nézzük a díjakat:
 
Kreatív kezek díj:



Szeretem a blogodat díj:




Köszönöm (hogy olvashatlak) díj:



A feltételek:

1. Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad!

2. Linkeld is be a blogját!

3. Tedd ki a logókat a blogodra!

4. Add tovább 10 bloggernek!

5. Linkeld be a blogjukat!

6. Megjegyzésben jelezd nekik, hogy díjat kaptak!

Mivel ezek a díjak is már sokatoknál jártak, Eszti módszeréhez folyamodok, és mindenkinek adom aki a rendszeresen olvasottak között szerepel, és még nem kapta meg.

Köszi, hogy benéztél!

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online