2010. május 25., kedd

Új CT tagság, Serene by RW akcióskészletei, ValC szülinapi kihívása

Újabb csodás hírrel jöttem. A napokban zárult le Kristine (Little Angels) CT toborzása! Nagy örömömre engem is beválasztott a  csapatába! Nagyon megtisztelő! Sok nagy és ismert névvel együtt dolgozhatok! Remélem hamarosan oldalt is mutathatok.

Serene by RW 


 
két új készlete, a Best Friends Forever, és a Something Doodled a héten akciósan (-30%) kapható az alábbi boltokban:
Inspiration Lane
ACOT
Ahhh Scrap!

A múlt héten ünnepelte ValC a születésnapját! Ennek apropójából kihívásokat hirdetett és persze csodás Freebie-ket készített.
Sajnos csak a template kihívásra tudtam oldalt készíteni, íme:

 
Felhasználtam: Simply Joy Kit by ValC (egykorábbi nyereményem)

Képzeljétek elkészült a fotókönyvem! Szuper lett, bár az én maximalista lelkem talált benne javítani valót! Az örömön sajnos nem teljes mert valamiért elcsúsztak a feltöltés során a képek, így a közepe nem igazán oda esik ahová kellene, de azért remélem akiknek szántuk örömmel fogják majd fogadni!

Szép estét Mindenkinek! 

1 megjegyzés:

Margó írta...

Először is szívemből gratulálok a CT tagságodhoz. (Tudod nekem meg jól jön, hogy inspirálódhatok, a galériákon is szoktam nézegetni az oldaladaidat)!
Biztos, hogy jó az, hogy maximalista vagy?! Ha fiatalabb lennék, és tudnám, hogy akár beteg is lehetek emiatt, akkor kicsit lazábban fognám fel az "egész világot"!
... és egészen biztos, hogy örülni fognak az ajándékodnak, mert ám nem mindenki maximalista, hanem örül az ajándéknak, hogy gondoltak rá!
Huuuu, most sok "okosságot" írtam, de igazi jószándékból!!!
... és örülök a CT-tagságnak!!!!

 

blogger templates | Make Money Online