2010. május 21., péntek

Újabb CT oldal és újabb LOTD

Úgy látszik ma a meglepetések napja van. Folyamatosan felkeresem a galériákat ahová oldalakat töltöttem fel, és most derült ki, hogy az Inspiration Lane oldalán két LO-m is LOTD-s lett!

Ez nagy meglepetés és boldogság is volt számomra!
Íme:
Még április 26-án.


A másik pedig Május 4-én.
Mindkét oldal Renata (SerenebyRW) készletéből készült.


Elkészült a második oldalam Renata Best friends forever készletéből.

Az oldal inspirációját Beszteri csodás nagy fotós oldalai adták. Ez lett belőle.
 

felhasználtam még:
varrás Margote
Háttér átszínezve, eredeti bordó

Köszi hogy benéztél! Szép estét!




1 megjegyzés:

Margó írta...

Gratulálok a sikeredhez! Nekem is nagyon tetszik mindhárom oldalad. Az első kettő olyan stílusú, amelyekkel még nem próbálkoztam, de izgalommal várom, hogy nekem majd mi jön ki belőle!
De a lényeg most az, hogy örülhetek Veled a sikerednek!

 

blogger templates | Make Money Online