2010. szeptember 26., vasárnap

Cewe 70. heti kihívása, avagy Csinálj, amit akarsz játék

A Cewe eheti kihívásában Fahéjasalma vizes témáját kellett feldolgozni.

Annyira megtetszett, a téma hogy két oldalt is készítettem.

Az idei nyaraláson sajnos nem sikerült annyi fotót készítenem mint szerettem volan, de azért egy-két jó kép lett. Ezekből válogattam az oldalak készítésénél.

Az oldalnál Eva (eqrAveziur) új Take a Trip című csodás készletét használtam fel. Az ilyen nyaralásról készült képek feldolgozásánál kifejezettem ideális választás!

Már kapható a ScrapInsider-nél.

és az oldalaim:

 felhasználtam még:
maszk - saját készítésű
stample-Suddenly Artistic
Az elrendezés pedig Katie Pertite egyik oldala nyomán készült.

kiegészítők még:
varrás - Mörjike stiches
Ez az elrendezés úgy szintén Katie Pertite hatására készült. Persze kicsit átalakítva, ahogy szoktam.

A fotónál olaj fesést alkalmaztam, persze lehet hogy ez nem nagyon látszik, mivel a fotó kicsi.

Szép estét! Köszi, hogy benéztél!

1 megjegyzés:

T írta...

Krisz, jók lettek a betűk!!!!
Nagyon jó kis idézeteket választottál.

 

blogger templates | Make Money Online