2011. január 8., szombat

Ajánló

Timo nyugdíjazza több készletét.

5 teljes kitet tartalmaz a csomag, mely most 10 $!!!!
Megvásárolható a Scrapinsidernél.



Másik hír, hogy Timo megnyitott a ScrapBird-ön. Számos gyönyörű új készlete már kapható! Például az Imagination is! 


Inspirációnak az utlsó készletekből készített oldalaim:







Ányi blogján olvashattok font ajánlót. Elkaladoztam az oldalra és találtam egy csodás oldalt, ahol nemcsak fontokat de még ispirációnak gyönyörű képekt is találhattok.

Íme az egyik kedvenc:

Még art-journal oldalakhoz is remek!

A kép egy háttérkép, melyet a Artists network-ön találtam.

A fontokat pedig itt nézheteik meg.

Köszi, hogy benéztél!

1 megjegyzés:

Margó írta...

Krisztina, nekem meg Nálad ez az új világ nagyon tetszik!! Imádom, mert vidám, mert melegít! Annyira jó lenne, ha ilyen csodákkal tudnám kifejezni magam, de egyébként igy is jó, mert itt melegszem:-)))
(Az első oldalt még nem láttam; ugye kicsit változtak a színek a blogrucin?)

 

blogger templates | Make Money Online