2011. január 9., vasárnap

Designer Digitals challenge

Kata mutatta meg ezt a szuper oldalt, ahol remek tervezők vannak.  Sokszor jártam ide ispirálódni, hátha sikerül megtalálnom a saját stílusomat.

Minden héten több kihívás is van. Most hogy visszamondtam LittleAngel-nél a CT tagságot és Katának sem kell már alkotni, nehéz volt újra kezdeni. Keresni kellett "feladatot" amiért alktotni kell!
Megnéztem a heti kihívásokat melyeket Katie Pertitet készít, és két oldalt készítettem gyorsan.

Akit érdekel az alábbi linken körülnézhet:



Mutatom az oldalakat:

A fagyos tél jegyében készült az első.

Felhasználtam:
Email Inspiration week of 1-9-11 by Katie Pertiet
Frost Overlay by Yantra-art freebie
Basics stitch by Mörjike Desings
The Essential Fastener by MissVivi

A fotó még tavaly januári nagy hóesésben készült. 

Felhasználtam:
Ad Inspiration Journalers 1.9.11 by Katie Pertiet
Color Inspiration 1.9.11 by Katie Pertiet
Web Inspiration Stitching-1 by Katie Pertiet
Email Inspiration 82210-frame and word by Katie Pertiet
and GIMP brushes

Ez a fotó pedig most készült nemrégen.
Köszi, hogy benéztél!
Szép estét és jó hetet kívánok!


2 megjegyzés:

Margó írta...

Nagyon sok ötletet adtál az oldalaiddal! A fotók tüneményesek!!

Toni írta...

Profik az oldalaid!!!!

 

blogger templates | Make Money Online