2011. január 15., szombat

Cewe kihívás, avagy egy kis Art-Journal névjegy

Már régóta tervezgetem, hogy kellene egy jó kis ütős névjegykártyát készíteni, ami jellemző is rám meg, kifejezi azt is amivel most foglakozom.

Krisssz heti kihívása egy ATC oldal ksézítése volt, de belefért egy névjegy is. Így az utóbbinál maradtam.
Természetesen nem volt kérdés, hogy Roben -Marie készletei között fogok kutakodni. Azért megvallom nem volt könnyű, mivel szerettem volna ha engem is türköz a névjegy, a tevékenyésgtől sincs távol amit most végzek. Miután megnéztem a többiek oldalát, már nem voltam teljesen megelégedve az enyémmel, de most már maradt ahogy eredetileg elkészült. Remélem lesz módom elkészíttetni és a kezembe fogni, hogy milyen a "valóságban".




felhasználtam:
textura - dj pettitt
háttér - Stenciled kit by Roben-Marie D.
Artsyobsession kit by Roben-Marie D.
Springsing minikit by Roben-Marie D.
Angyalka - Dido, Janka
Gimp ecsetek



Hamarosan szuper széséges új készleteket fogok megmutatni és Freebie-t is hozok! Érdemes visszanézni!

Köszi, hogy benéztél! További szép hétvégét!


2 megjegyzés:

Margó írta...

Szerintem izgalmas, figyelemfelkeltő, minden fontos információt tartalmazó a névjegykártyád! Nekem nagyon tetszik, és egészen biztos, hogy kinyomtatva nagyon mutatós lesz:-))))

Rucola Designs írta...

Egyetértek Jumával, nekem is nagyon tetszik! Szerintem még ATC-nek is kiváló!

 

blogger templates | Make Money Online