2011. január 17., hétfő

New kit - Cold Days by Timo Designs + freebie

Timo még a hideg tél jegyében alkotott nekünk ismét egy csodás készletet, a Cold Days-t.

A készlet tartalma:
10 festett papír és 45 elem.





available at ScrapBird.

Ha tetszik a készlet, csak hagyj egy kommentet itt, és neked kedvez a szerencse akkor már viheted is! Sok szerencsét!

Mutatom az oldalaimat.
Az oldal készítésénél szinte beleborzongtam a hideg hangulatba.

A maszkot, a készlet elemeiből és GIMP ecset segtségével készítettem. Ha tetszik töltsd le és használd!

letöltés itt


A másik oldalamat az SB januári színispirációs kívására is készítettem, itt már mást is használatam. 

Mutatom:

felhasználtam még:
cetli- Krisssz
hópehely - Rainbow Desings
virágok, fehér overlay - Cold Days by Timo Designs
A fotó manipulásciójához felhasználtam Krissz leírása alapján a Tilt Stift Maker-t, melyet itt találhattok meg. (Igaz ez lehet hogy a fotón nem látszik!)


Köszi, hogy benéztél! További szép hetet kívánok!






2 megjegyzés:

T írta...

De jó kis hideg-jeges oldalak...még itt a tél. a freebie is szuper!!!
Kösziiiiiiiiiii!!!

Ja és hétfőn már ovizunk, hátha összefutunk!!

Margó írta...

Köszönöm, letöltöttem!
Az oldalad pedig tetszik, hiszen milyen legyen a tél, ha nem ilyen:-)

 

blogger templates | Make Money Online