2011. március 13., vasárnap

Harmony by Rainbow Designs

Már annyira vártam a jó időt, hogy sokat lehessen kint lenni a szabadban. Most ismét betegápolóként tevékenykedek, így kevesbb idő jut mindenre.

Azért mutatom Kata gyönyörű új készletét., a Harmony-t A fotó manipulációt befunky.com-on készítettem. Ezt a linket is Katától tudjuk. Érdemes körülnézni, gyorsan és egyszerűen lehet vele különleges képeket készíteni.
Szeretem ezeket a finom színeket! Annyi csodás lehetőség van még ebben a készletben, még a töredékét sem sikerült kihasználnom.
available at TLP

A fotó a múlt héten készült. Elmentünk kicsit sétálni. Anna görkorcsojával, Máté rollerrel, Gergő pedig motorral jött. A fotó a telefonommal készült. Anna is készített fotókat. Remélem hamarosan azokat is meg tudom mutatni.
A többiek csodás oldalait Kata blogján megnézhetitek.

És az elmaradhatatlan csodás Freebie!


EXTRA freebie:


Köszi, hogy benéztél!


1 megjegyzés:

do írta...

Nagyon tetszik az oldalad, simán azt hittem régi fotó. El is mentettem a linket gyorsan. Köszi!

 

blogger templates | Make Money Online