2011. március 8., kedd

Kreatív vasárnap a Vasarely Múzeumban és a hét oldala az Ivy Scrap-on

Már egy jó ideje sajnos sorba beteg mindegyik gyerkőc.Hol az egyik, hol a másik. Végre vasárnap a nagyokkal sikerült elmenni a ZEBRA műtermi napokra. Ennek a szuper kezdeményezésnek, a Vasarely Múreum adott otthont.

A különböző kézműves foglalkozások a művész képeihez kötődtek. A földszinten például fonalból lehetett képet készíteni, keretre erősített szögek segítségével. Főiskolás koromban én is készítettem egy ilyen képet, a sufniban még megvan valahol.

Az emeleten különböző 3D-s alkotásokat lehetett készíteni. Műanyag fólis éa színes tapéta segítségével térbeli formákat, hurkapálca és gumicső segítségével pedig "voanl" alakzatokat.

A kezdeméyenzés szépség, hgoy szinte minden korosztály megtalálta magának az elfoglalságot. Igaz Máté fiam sokáig csak a szokynámat őrizte, de a végén sikerült fekete és fehér papírból forma 1-es zászlót (Máté szerint) készíteni Vasarely stílusában.

Annyir a el voltunk foglalva a különböző tárgyak készítésével, hogy a fotózás teljesen lemaradt, így itthon készítettem egy-két fotót a műalkotásokról.

Már nagyon régen nem készítettem CSAK ÚGY ... oldalt! Most végre sikerült! A program annyira megfogott, hogy mindenképpen oldalba szerettem volan foglalni.

MUtatom:
felhasználtam:
antik papír, stample by Krisssz
Katie Pertit template
Egy jó hír!!!!
Az IvyScrap-on JUMA oldalára lehet szavazni a héten. LEgyen Ővé a hét oldala! Gyertek szavazzattok ti is! Gyönyörű, hangulatos szép oldalt készített. szerinte megérdemli hogy nyerjen!


http://www.ivyscraps.com/forum/showthread.php?tid=1576

Szép estét és jó szavazást!

2 megjegyzés:

Toni írta...

Szuper napotok lehetett! (Ebből a szempontból már várom, hogy Mili kicsit nagyobb legyen és benevezhessem magunkat ilyen jellegű foglalkozásokra!) Szuper az oldal és Jumára is szavaztam!

Margó írta...

Most érzem az oldalad kisugárzásából,hogy "ezt csak úgy szeretetből" készítetted!! Örülök, hogy azért ilyen elfoglaltságot is lehet találni a gyerekeknek! ... és igen, az egy olyan zászló, amit Máté mond!!
Köszönöm a "kampányt", örülök és különösen azért, mert ez Oslinak is jó!!:-))
Közben gyönyörű zenét hallgatok, mp3-ast, vagy megírjam, hogy pontosan miket is?:-))))) Köszönöm!

 

blogger templates | Make Money Online