2011. március 4., péntek

új készletek + freebiek

Ma két új készletet és több freebie-t is hoztam!

Először mutatom Kata heti készletét! A Cewe heti kihívása múlt heti találkozóhoz kapcsolódott, így az ott ksézült fotókat használtam fel.

A Cewe találkozó és a fotózás csodás hangulatban telt, mivel a tere-fere került előtérbe így renitens "tanulóként" nekem is viszonylag kevés fotóm lett! Persze a helyzetet tovább nehezítette, hogy kölcsön géppel is  fotóztam, arról pedig a képeket még nem sikerült levadászni.

Ennyi bevezető után mutatom a készletet, a Peace of Mind kit :

 available at twolittlepixels

Nagyon megfogott kissé retro hangulata és tavaszba hajló színvilága!

Csodás pasztell színek, sokféle texturázott és sima papírok. Most 20% kedvezménnyel!!!!!!!

A fotót saját "készítésű" texturával bolondította meg.

Kata elmaradhatalan freebie-je:


Az idézet annyira megtetszett, hogy készítettem nektek egy freebie-t belőle.

letölthető itt


A második készlet, Eva csodás készlete. Színes, mozgalmas, érdekes. Félig még a tél színei, de már benne rejlik a tavsz igérete.
Íme:
 available at DSS

 A készlet most 25% kedvezménnyel megvásárolható!

 


És a freebie amit az oldal készítése során csináltam:

letölthető itt

Köszi, hogy benéztél! Kellemes hétvégét!

1 megjegyzés:

Margó írta...

Megvettem Katának az előző és ezt a készletét is. Nagyon finom színek!
Az oldalad nagyon szép lett és csodálatos érzéseket idéz bennem fel!

A második oldalad igazán sikertörténetről szól, ezt minden anyuka és kisgyerek így éli meg:-) Nagyon szuper oldal lett!!

Letöltöttem a WA-t, köszönöm!!
.. és szerettem volna a tépett fotókeretet is, de azt valahogy nem tudom - majd e-mailban rákérdezek:-))))))

 

blogger templates | Make Money Online