2011. június 7., kedd

New painted overlays no1 by Timo Designs + old photo mask FREEBIE

Csoda hogy ideértem. Ma volt Annának az év végi művészitorna bemutatója. Csoda, hogy ideértem éppen időben. Remélem Orsi fotói jól siekrültek, és szuper oldalakat tudok majd alkotni velük. Köszi Orsi hogy fotóztál!

Timo egy gyönyörűséges festett overlayt csomagot készített. Nem lehet betelni vele.

A múlt heti Cewe kihívás az volt, hogy olyan oldalt kellett készíteni amilyet általában nem szoktunk. Én a minimált választottam és ehhez ez a készlet pompásan passzolt. Megpróbáltam egy igazi minimál oldalt készíteni.

available at ScrapBird
És akkor mutatom ...

Elárulom hogy ezzel az oldallal nem tudnék indulni az e-heti Cewe kihíváson, ahol is 30 perc alatt kell oldalt készíteni. Ez a második változat. Az elsőt be sem fejeztem...
A fotó Annáról az idei Anyák napján készült. 
felhasználtam még:
The Flowers Of Naturalness Blogtrain Freebie by Timo Designs
virág- Ps ecset Timo papírjával megbolondítva
Old photo mask by  Yantra-Art


És akkor a beharangozott FREEBIE!

download here/letölthető itt

Mivel nem találtam hasonlót egyik készletemben sem, ezért készítettem egyet. Fogadjátok szeretettel! Remélem nektek is tetszik majd!


Még egy jó hírt is megosztok veletek! Végre tegnap az unokatesómnak sikerült online feltenni a gépemre a PS-t. Ez azért akkora öröm, mert nekem LINUX operációs rendszer van a gépemen. Már csak sok-sok idő kell és akkor PS-el is fogok tudni dolgozni. Szurkoljatok, hogy legyen kitartásom megtanulni. Elsőre kicsit nagyon bonyinak tűnt.

Köszi, hogy benéztél! További szép hetet!



3 megjegyzés:

Margó írta...

Köszönöm a szuper freebie-t!
Én nagyon szeretem, amikor az ehhez hasonló stílusban alkotsz, gyönyörű lett az oldalad!!!

Akkor kezdjük a PS-t tanulni?!:-))))Kérlek, legyen kitartásod, mert különben ki tartja bennem a lelket?:-))
Várom az Annáról készült tornász-oldalakat:-))) Már PS-sel?:-))))

evadraga írta...

Kitartás Krisz! Superségeket tud a PS. :-) Köszönöm a freebiet, viszem, nagyon tetszik!
És az oldalaid is!!!
(sikits, ha PS helpre van szükséged! :-D)

Toni írta...

Sok örömödet fogod lelni a ps-be! Egy ilyen alkotó, mint Te megérdemli, hogy szuper grafikai progival alkosson! Ha rákattansz, hidd el le fog áldozni a gimp! :)

 

blogger templates | Make Money Online