2011. július 8., péntek

Falak – új készlet by Rainbow Designs + CEWE heti kihívása

Most végre időben. Mire a jó a nyári szabadság... 

Kata egy nagyon izgalmas szépséges új készletet készített, és Walls névre keresztelte. Az oldalt egyben a CEWE heti kihívására is készítettem, melyben aagassi leírása alapján kellett oldalt készíteni, vagyis használj maszkot és pacát! Hogy miből mennyit, Rád bízom, de mindkettő legyen az oldalon! Ez igazán nem nehéz, laza, bemelegítő játék:))

 A készlet:

10 db texturált papírt és 30 db díszítő elemt tartalmaz.
Az oldalam:

A maszkot természetesen én készítettem a készlet elemeiből.
A fotó Gergőről a nagynénémnél készült, ahol Gergő éppen meggyet evett és egy gyönyörű Indián maszkot festett a gyümölccsel az arcára.

Végül, de nem utolsó sorban az elmaradhatatlan Freebie Katától.


Ha szeretnéd megnyerni hagyj egy kommentet Kata blogján.

Kellemes hétvégét és jó pihenést minden erre járónak! Köszi, hogy benéztél!

+1 ráadás!!!!! Kata OKC hirdet a következő készletére!

3 megjegyzés:

Margó írta...

Mondtam már, hogy szeretem a kis indiánokat! Most főleg itt a szezonjuk:-))) Gyönyörű a maszk is, amit készítettél!!!

CBH írta...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 5 post on Jul. 09, 2011. Thanks again.

Toni írta...

Szereti, becézgeti! Tündér a kölök maszatka feje! Nagyszerű stílusgyakorlatot mutatattál! Játszi könnyed pacástól, maszkostól!

 

blogger templates | Make Money Online