2011. november 25., péntek

Ha péntek, akkor magyar scrap + Új HOLD

Mutatom Kata csodás új készletét az Art of Everyday-t, mellyel volt szerencsém és lehetőségem oldalt készíteni.

Mesés színvilág, pasztell színek és finom formák. Röviden ez a készlet!

 available at Didiridooscrap


Az odalam pedig:

felhansználtam még:
Beedee template-jét kicsit átalakítva

A fotó egy szép napsütéses vasárnap délután készült még szeptemberben a Hajógyári szigeten. A gyerekek bicikli versenyt rendeztek. Persze gyorsasági futamot. Előtte az elmaradhatatlan dopping, egy kis keksz.

Megjelent Kata egy régi Shabby Papers című csomagja is, most új külsővel.

 available at DigiridooScrap

És még egy magyar hír! Timo régi karácsonyi szuper készlete, a  Joyful Christmas ismét megvásárolható! Bemutatta a blogján a Ct oldalakat, szerintem szuper szépségesek. Jó volt visszanézni. Ezt a készletet tavaly Katával és Mörjikével együtt álmodták meg!





available at Scrapbird

Ne feledjétek MA Új hold van! Új hold varázs aki teheti csinálja meg!

Köszi, hogy benéztél! Kellemes hétvégét!

3 megjegyzés:

Margó írta...

Itt jártam, szépeket láttam és figyeltem. Köszönöm!

Gólya írta...

Nagyon helyes a bringás oldal és nagyon jól átalakítottad Bee template-jét hozzá. Tetszik! SZívmelengető Kata új készlete ebben a ronda szürkeségben és a karácsonytól csepegő készletek közt!

evadraga írta...

Annyira jólesett most ezen a dermesztő időjárásban megnézni az oldalad! A színvilága, a nyár, a bicajverseny! :-))) Nagyon aranyos lett!

 

blogger templates | Make Money Online