2011. november 20., vasárnap

Dare to Dream by Orsi's

Ma megjelent Orsi második SE-re készített gyönyörűséges készlete a Dare to Dream! A színvilága, a formái nagyon tetszenek! Ja és egy titok! Részben ott lehettem a születésénél... Belesni a születés misztériumába nekem több szempontból is élmény volt! Köszönöm Orsi!

Az oldalhoz felhanszáltam Beedee csodás template-jét, amit ezúton is köszönök. Illetve a fotó Gergőről készült, szeptemberben a beszoktatás idején. ekkor még nem aludt ott az oviban, a Mamával jöttek haza és délutánra annyira kiütötte magát hogy a szőnyegen elaludt úgy hogy közben körülötte folyt az élet.  Annyira bájos az én kis angyalkám mikor alszik, de hát melyik angyal nem bájos...

Mutatom a művem:



Ebből a csodából készült:

 available at SE

Ne feledjétek hétfő éjfélig AKCIÓS!!!!!!!


Köszi, hogy benéztél!

5 megjegyzés:

Minyu írta...

Nagyon tetszik, ahogy a színeset felszeletelted, és más szemszögből tetted háttérnek. Nagyon szépséges oldal lett!

Gólya írta...

Ú, ez nagyon ütős lett, és nagyon klassz a vers(idézet) is!!

Margó írta...

Nagyon szép oldal! Sok-sok pici apró ötlettel teljesen bensőségessé vált az oldalad! Gyönyörű a kis Gergő angyalod!

Osli írta...

Gyönyörű oldal és köszi a dicsérő szavakat is :)

beedee írta...

Csodaszép lett az oldal, nagyon-nagyon tüneményes!! Én köszönöm, hogy használtad a sablont!!

 

blogger templates | Make Money Online