2012. október 17., szerda

Egy álom visszatér, vagyis mi leszel ha nagy leszel

A héten a Cewe, mármint Shel jóvoltából a múltba kalandozhatunk. Legalábbis addig az emlékig amíg egy gyermekkori álom felrémlik előttünk. 

Nagyon sokáig balerina szerettem volna lenni, így nem is volt kérdés hogy mi lesz az oldal témája.Igyekeztem minimál oldalt ksézíteni, fehér hatérrel indultam. Ez lett belőle...


felhasználtam:
Jopke, Ange és Bóbita egy egy elemét


A részletes leírását és Shel inspiráló oldalát itt találod.

Köszi, hgoy benéztél! :)


1 megjegyzés:

evadraga írta...

Olyan szép ez az álmodozós oldalad! :) Egy ponton találkoznak az álmaink, és is szerettem volna balettozni, de a szüleim nem tudták finanszirozni...
Mindegyis már, egy a lényeg: az oldalad gyönyörű!! :)

 

blogger templates | Make Money Online