2012. november 5., hétfő

Cewe kihívások, nyeremények a közelmúltból ...

Mostanában kicsit rendszertelenül blogolok. Ezt az oldalak alkotásra is elmondhatom. Ez nem a scrappal függ össze, vagy az inspiráció hiányával, hanem a tél közeledtével a befelé fordulás időszakával. Többet olvasok, jógázom. Azért nem szakította mezzel a szenvedélyemmel és milyen jól tettem, mivel a 2 héttel ezelőtti Cewe kihíváson én nyertem meg a kupont. Egyik nagy kedvencem készleteiből válogattam és még egy kis vásárlásra is elragadtattam magam. Mutatom az oldalt amivel indultam:

Imádtam a táncot, na meg a zenét. Híres balerina szerettem volna lenni. El is kezdtem járni, mint a legtöbb kislány. Nagyon ígéretes karrierem azon bukott el, hogy állítólag mindig fájlaltam a lábam edzés után. Fájós lábú balerinákat ugye nem nagyon keresnek mifelénk így erről le kellett mondanom, és nagyobb lány koromban találtam vissza a tánchoz igaz már nem a baletthoz, mert már túl korosnak számítottam.

felhanszáltam: dhd by jopkedesigns
Summer Blue  by LaurieAnnHGD 
In my heart, brush by Gabs Art
Friends, brad by BD
 a fotón sajna nem én vagyok.

és a készletek amiket választottam Julia Makotinsky-től:





A múlt heti kihívásra pedig egy csodás blogtrain készletével alkotottam oldalt. A képeket a férjem készítette prágai kiküldetése során. Az ő szemén keresztül sikerült utaznom és nosztalgiáznom egy kicsit.
felhasználtam: 
a Autumn is dreaming about owls blogtrain készletit, az összes szépséges freebie-t megtalálod a Cewe galériájában. Jó töltögetést!

Köszi, hogy benéztél. Hamarosan újra jövök. Szép estét és további szép hetet!


Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online