2012. november 15., csütörtök

Elkezdődött az ünnepi készülődés

Engem is megfertőzött hogy sok mindent scrapbook-os szemmel nézek, például már nem küldök bolti képeslapot Karácsonykor a rokonainak. Az utóbbi két évben az apró figyelmességek (pl. kézi készítésű szappan, saját készítésű krém) mellett, már saját tervezésű képeslappal kedveskedtem az óvónéninek, a barátaimnak és persze az iskolában a tanító néniknek is.

Szerencsére ebben az időszakban a Cewe partnereknél már sok méret, forma és persze sok akció várja a kreatív készítőket egyaránt.

Mutatom az idei alkotásomat:


A háttérben látható gyönyörű gyapjú angyalka a tavalyi kedvencem. A barátnőmtől kaptam. Imádom azóta is. 

Az idézet:
"Szent ünnep van, gyújtsd a lángot, dúdolj boldog dallamot, kívánj szívből szép világot, kívánj békés holnapot, lásd a mosolyokon át a gyönyörű csodát, a szívek fénylő angyalát, égen, földön várnak ránk." NOX

Ehhez felhasználtam az egyik nagy kedvencem Julia Makotinsky készleteit, akinek újabb készleteihez szintén a Cewe jóvoltából jutottam hozzá. Egy kihíváson nyertem a kupont. 


Aki szereti az egyedi,személyre szóló ajándékokat az nézzen be a Cewe partnerekhez rengeteg szép és érdekes ajándékot készíthet. Jó nézelődést!

Köszi, hogy benéztél! További szép hetet! :)

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online