2012. december 6., csütörtök

Egy kis meglepit hozott a Mikulás

Ma a Mikulás egy nagyon érdekes kis szánnal érkezett. A szánon több érdekes kis készlet lapul. A születésük részleteiről egy kicsit meg kell hogy emlékezzek.

Gólya mindig újabb és újabb ötletekkel áll elő. Most éppen egy kis "pszihológia felmérést" végzett velünk, általunk, egy jó pofa játék keretében. Minden nap volt egy instrukció ami alapján digitális scrap elemeket kellett készíteni. Hol elvontabb, hol könnyebben emészthető volt a feladat. Mint "otthon ülő" kismama, aki tele van energiával (minden csodálatom az övé, hogy egy "bébi" mellett még erre is van figyelme, ideje, energiája!) ötletesebbnél ötletesebb feladatokat hozott nekünk napról napra. Sokszor jutott eszembe, de kár hogy nem az Aradi utcai oviba jártam a Gólya nénihez!? 

Menet közben nem tudtam, hogy ebből hogyan lesz majd egy viszonylag egységes készlet, de remélem azért könnyen használható hangulatos elemeket sikerült készítenem. 

Mutatom az előkét:



download here/letölhető itt

Az oldal amit a saját készletemmel készítettem:




A template pedig ilyen lett, ez is a készletben található!



Mutatom a logónkat, amit Gólyának köszönhetünk:


A játékban szereplő többi alkotó készletét Gólya blogján megnézheted.

Köszi, hogy benéztél!

Kérlek  mutasd meg nekem ha alkotsz a készlettel.  Nagy örömet szereznél vele.


Jó scrappelést! :)

5 megjegyzés:

Gólya írta...

Köszönöm, hogy kitartottál és végig velem játszottál Krisz! Kedves bevezetőt írtál :)))))Lehet a gyerekek az oviban meg azt gondolják: "Úristen! Máshoz akarok járni!" :)))))))

N Zsuzsa írta...

Csodás készletet alkottál, köszönöm!

Kireva írta...

Nagyon szép elemeid vannak.Szeretem a stílusodat.Köszönöm!

Minyu írta...

Köszönettel elvittem a csomagot!

Margó írta...

Köszönöm Krisztina, hogy játszottál, mert így egy csodás készlettel lettem magam is gazdagabb!!!:-)))

 

blogger templates | Make Money Online