2009. november 12., csütörtök

Mai alkotásom, a CEWE 26. heti kihívására

Múlt héten vége lett a Scrapbook napoknak. Annyira megtetszett ez a műfaj, hogy hétfőn már kifejezetten hiányoztak a napi kihívások. Régebben jártam már a CEWE honlapján, hát most elolvastam a heti kihívást.

Téma A BETŰ!

Anna lányom lételeme a tánc, a zene és a mozgás. A kép egy-két hete készült művészi torna óra után, teljes izgalommal mutatta be mit tanult. Már törtem a fejem egy ideje, hogy melyik készlettel is készítsem el. Hasonló kép készült már róla, azt egy korábbi bejegyzésemben http://yantra-art.blogspot.com/2009/10/csodalatos-gyogyulas-schussler-sokkal.html már megmutattam, szintén rózsaszínes árnyalatban.

A http://halado.cewe-fotokonyv.hu/cewe-heti-kihivas-26/ kihívása éppen kapóra jött. Aztán nekiláttam keresni valami rózsaszín hangulatú készletet, ami Anna lelkének tükörképe.

Címe: A zene hatalma
Ez a kép született:


felhasználtam:
Anyi - Photomask 3
Lau - Violine freebie


Remélem a CEWE honlapjára is sikerül feltöltenem.

köszi, hogy benéztél. Szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online